Tips en veelgestelde vragen

Seizoen 2024-2025

Het nieuwe seizoen staat online en de kaartverkoop is gestart. Hieronder vind je antwoorden op de meest voorkomende vragen over de start van de verkoop, voorstellingen, tickets, en meer. 

Veelgestelde vragen

Ik kan niet inloggen en ben al langer gast, wat moet ik doen?

Kun je niet inloggen terwijl je zeker weet dat je wachtwoord correct is? Misschien is het nodig om je account opnieuw te activeren op onze website. Kies voor 'Registreren' in plaats van 'Aanmelden'. Na registratie ontvang je een e-mail met een 4-cijferige code. 

Voor meer informatie, bekijk de uitleg op Mijn Castellum. 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Geen zorgen als je je wachtwoord bent vergeten. Kies voor 'Wachtwoord Vergeten?' op de inlogpagina. Het nieuwe wachtwoord wordt via e-mail verzonden. Als je de e-mail niet ontvangt, controleer dan je SPAM-folder. 

Misschien moet je je account nog her activeren. Klik HIER voor meer informatie.

Kan ik met de Podium Cadeaukaart betalen?

Jazeker, het saldo kan zowel online als aan de kaartverkoopbalie worden verzilverd voor theaterkaarten. De Podium Cadeaukaart kan helaas niet voor filmkaarten gebruikt worden. 

Betalen met Podium Cadeaukaart?
Kies in het betaalscherm voor 'Online cadeaukaart'. Klik vervolgens op de 'Volgende'. 

Waar vind ik mijn tegoed?

Eventuele tegoedbonnen en vouchers met saldo, einddatum en code vind je terug in Mijn Castellum onder het kopje ‘Persoonlijk tegoed’.  

Hoe zet ik mijn tegoed in?

Klik in het betaalscherm op de rode button 'Klik hier om een digitaal voucher van Castellum te verzilveren'. Vul bij je online bestelling de unieke code van je voucher in om je tegoed in te zetten. 

Waarom kan ik de stoelen die ik wil niet aanklikken?

Om te voorkomen dat er losse stoelen overblijven is dit niet mogelijk. Het systeem is ingericht om ervoor te zorgen dat er zo veel mogelijk mensen naar de voorstelling kunnen. Neem contact op met de afdeling via kaartverkoop@castellum.nl of bel tijdens openingstijden van de balie naar 0172-429292 om te kijken wat er mogelijk is. 

Heb je een vraag die hier niet beantwoord wordt? Neem dan gerust contact met ons op! De theaterbalie is dinsdag t/m zaterdag van 12:00 uur t/m 14:00 uur geopend. Ook zijn we dan telefonisch bereikbaar!